حضور غیر منتظره ی بکهام در لباس نظامی در افغانستان
نوشته شده توسط : poorya.r

دیوید بکهام ستاره سرشناس فوتبال جهان در سفری غیرمنتظره به افغانستان با نظامیان انگلیسی مستقر در این کشور دیدار و گفتگو کرد. 
"دیوید بکهام" هافبک سرشناس و کاپیتان سالهای گذشته تیم ملی فوتبال انگلیس در اقدامی نمایشی با نظامیان مستقر این کشور در افغانستان دیدار کرد.

یک سخنگوی دولت انگلیس با اعلام این مطلب افزود که بکهام روز گذشته به همراه وزرای دولت جدید این کشور و با هدف روحیه دادن به نظامیان انگلیسی، به افغانستان رفته است.
 
بر این اساس هواپیمای حامل بکهام و مقامهای انگلیسی روز جمعه از پایگاهی در شمال این کشور به پرواز درآمده و در ولایت هلمند واقع در جنوب افغانستان، جایی که حدود 9 هزار نظامی انگلیسی مستقر هستند، فرود آمده است.
 
سرویس اطلاع رسانی ارتش انگلیس نیز هدف از سفر بکهام به افغانستان را برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با نظامیان این کشور عنوان کرده است. وی در این رابطه گفته است: من مدتها بود که قصد سفر به افغانستان را داشتم و امیدوارم که این اقدام من کمک کوچکی به نظامیان کشورم کرده باشد.
 
گفتنی است روز گذشته "ویلیام هیگ" وزیر امور خارجه به همراه "لیام فاکس" وزیر دفاع و "اندرو میچل" وزیر امور توسعه بین الملل انگلیس طی سفری به افغانستان با "حامد کرزای" رئیس جمهوری و سایر مقامات بلندپایه این کشور دیدار و گفتگو کردند




:: برچسب‌ها: عکس های بکهام , عکس های بکهام در افغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: